Här kommer lite bilder inifrån mitt pysselhus som är ett åttakantigt hus som är fullisolerat och fullvärme, det blev klart i våras och det är en av sönerna som byggt det.
En del av pappersförvaringen har han oxå byggt, jag hade tidigare en jättestor väggfast hylla på nedre plan i en stor hall och hade då liknande till pappren och tyckte det funkade bra, denna har 4 sektioner med papper och jag ser att på bilden är ej alla pappren inlagda men det är dom nu.
Har sorterat alla blommorna efter färg och förvarar dom i stora glasskålar/burkar, såå häftigt vilken färgprakt.
Skåpet under kom till användning igen och där finns lite smått o gott.
 
 
Här ser ni min diesförvaring och den har nu utökat sig till ett bordsställ oxå men finns ej med på bilden, superbra och lätt att hitta det man ska ha. Dom är fästa med isärklippta övningskörningsskyltar (vågar inte räkna hur många jag köpt), Det är ju magnet i dom ,därför är det så bra bara att smäcka fast.
På väggen sitter cdställ där jag förvarar mina stämplar och dom har jag i cdfodral med OH-plast emellan, funkar superbra.
 
 
Ikea fick hjälpa till men trådbacksstativ, köpte 4 stycken och valde några korgar i mesh och några vanliga, dom i mesh kan man förvara mindre saker i utan att det trillar ur. Ovanpå stativen köpte jag en vanlig köksbänkskiva i marmorliknande utseende oxå ikea , bra pris var de oxå och det blir brett långt och stabilt, såååå nöjd.
Det passade precis in på längden emellan hörnen i åttakantningen. Bra och stadigt för stansmaskinerna och värmen finns ovanför när det blir kallt ute igen. Idag behövs den inte.....
 
 
På ena väggen har jag satt flera hyllor på ett hyllsystem så det går att flytta ockå om man vill det, där på finns det mycket olika saker tex blingbling, band, olika dekorationer och allt finns förstås i MASSOR.....
Fläkten var bara tillfälligt.
 
 
Min underbara tacklampa, den gillar jag i massor inköpt på gekås och bara taket tycker jag är vackert i sig.
 
 
Tog en stol som jag fått av min kära moster, en vit karmstol som jag klädde om med grått pälstyg jag hade i gömmorna Den som spar han har.....
 
 
Inhändlade även färdiga gardiner på gekås på deras julavdelning med änglar på och dom är inte julbetonade så dom hänger där så fint, har nu även kompletterat med vta rullgardiner för solens skull, har ju 3 stora fönster mot trädgården. Alltså mitt pysselhus ♥♥♥
 
 
Så här ser utsidan ut , det är lite småfix kvar att göra så det blir i stil med övriga altanen och entren.
 
 
Långt innan det var färdigt köpte jag detta vindspel, det är ett stort nyckellås med hängande nycklar i silverfärgat material. Tänkte hänga det vid ytterdörren men än så länge får det hänga här, det kommer med all säkerhet att rosta men då blir det ju ännu vackrare. I LOVE IT....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej