Har gjort ett enda påskkort iår, hade inte tänkt göra något men så blev det ett till en god vän.
Jag tog lite papper i påskfärger och fjädrar, det blir en fin effekt med fjädrar dom liksom brer ut sig en aning.
Hade en färdig bild som jag stämplat och målat tidigare så då tänkte jag att den får bli bra, inte som förra året då bilderna var på hönor och kycklinar.
 
            
 
Har klistrat dit lite dekorationer iform av gula skimrande hjärtan ,blommor i olika färger och ett metallhjärtan med stenar på, tyckte det blev riktigt fint om man får säga det själv.
Stämplade oxå med den underbara glad påsk stämpeln från pysselskafferiet, den är så fin med det lilla hjärtat i slutet.
 
 
Här ser du det skimrande hjärtat men det är svårt att få till det riktigt i kameran, satte även på gulfärgade pearls som en fin effekt. Konstigt gula färger blir ju väldigt vackert och ljust men det är nog den färgen jag pysslar minst med.Kanske dags att ändra på dett nu, vad vet jag.
 
 
En fin samling orangea blommor och gula pyntbär i klase och dom fina gula bären (är liksom doppade i typ pyttesmå glaspärlor)finns i massor av färger, WOW.
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA

Kommentera

Publiceras ej