Åhhhhhh detta sålde jag på direkten, hann inte ta bort det till mig själv men jag an ju göra nya vetja....
Har tagit majas julserie WISH 15x15  och  embossat (präglat) med den vackraste embossingfoldern jag har, köpt från england och den är tydligen slut överallt och sen tror jag inte den görs mer. Såååååå fin.
 
Har aldrig embossat på mönsterpapper förrut men det var inte sista gången kan jag lova.
På prickarna har jag satt röda pearls och lite blommor i hörnet samt min egengjorda ram i martha stewarts papperslera. Gjorde ju rätt många ocg dum som jag var skrev jag god jul på jättemånga och har bara använt en iår typiskt istället för att skriva när man ska ha den, jaja det kommer väl flera jular får vi tro.
   
 
 
Ett likande med annar motiv och här har jag stansat ut en godjuldies från Roxstamps, så underbart vacker med alla hjärtanen och jättebra i storlek.
Vet många som köpt den diesen och alla är lika nöjda, kul
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 

Kommentera

Publiceras ej