11 december var det dags för årets andra julmarknad som var på hembygdsgården här på orten, den var välbesökt av många glada människor, det fanns frukost att köpa iform av god risgrybsgröt, lotter, hantverkare, och den berömda bakstugan var öppen däe det bakades brödkakor hela dagen. När man själv står och säljer kunde jag inte gå runt och titta på allt fint men det får bli ett annat år kanske.
 
 
Här är lite foton som jag tog i all hast innan det hade börjat, fick bara tillgång till ett halvt bord då det var många som skulle få plats  men jag fick till det ganska bra ändå tycker jag.
 
 
Här hade jag med mig ett runt våningsfat och det passade ju väldigt bra till mina julkulor och på översta våningen fick mindre julkulshjärtan samsas med juldekorerade tändsticksaskar.
längst fram i bild ligger några pyntade godisaskar, enkla att ge bort istället för blommor eller om man bara vill ha nåt litet.
 
 
 
Här är en del av mina hemgjorda julkort, det var många fina kommentarer, TACK så mycket för det.
Alltid roligt att få sålt och även höra att dom är fina, man lägger ju trots allt ner väldigt mycket tid på det men det känner man inte av när man gör nåt som är kul.
En hel del julkort står också vid sidan och som ej kommit med på bild och sen eftersom det blev ett mindre bord här så har jag alla grattiskort, barnkort, dop mm vid sidan också och även bland dom blev det en hel del sålt.
 
Tack alla som handlade av mig.
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.

Kommentera

Publiceras ej