Här kommer lite bilder på ganska enkla julkort, ibland tycker jag det är jättesvårt att dekorera "enkelt" jag är nog mer en sån som öser på vi är ju olika i allting.
Dessa pappren kommer från Rxstamps och är 15x15 helt kanon till att göra kort, jag brukar för det mesta använda kortbas på 14,5x14,5 och se utifrån det andra papper mm.
 Jag har använt blommor , pärlor , godjuldies , Stickles stardust , bjällror , metallhörn och pärlband det kan vara mer men då ser ni ju det.
Eftersom pappren är så fina och har alldeles underbara motiv har jag hållt mig hårt för att inte överdekorera, jag får tåla att jag tycker det ser lite naket ut.,
 
Titta nedan och njut......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej