Här har jag gjort julgranskulor och det gjorde jag förra året oxå för dom är sååååå fina, man kan göra vilket mönster man vill men jag är ju lite svag för änglar så det fick bli några i år oxå.
   
 
 
 Det är ju en vit pappskiva i mitten som man ska dekorera på och här ligger dom nu, dekorerade och nybakta och bara väntar på montering, jag har även stansat ut två rundlar , den ena är snäppet mindre än pappskivan och den andra ytterligare lite mindre. Man monterar iho allt med små häftkuddar (jag gör så ialla fall) för att få lite lyxig höjd inne i kulan och iår fick jag dit lite blommor oxå och givetvis Stickles stardus (glitterlim) som jag ej kan vara utan. Sååååå vackert.
 
 
 
 Här blev det en annan variant på bild, oxå jättefin och jag har satt liknande på baksidan eftersom jag vill att det ska vara nästan samma och gå i samma stil.
är det en ängel på ena sidan ja då är det liknande ängel på andra.
 
 
 
 
 Har även gjort några som är hjärtformade och lite mindre i storlek, oxå jättesöta.
Dessa fich rosor och pärlor på baksidan.
 
 
 
Framsidan fick vackert mönsterpapper från maja design, helt klart den bästa av dom bästa papperstillverkarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 
 

Kommentera

Publiceras ej