Här har jag använt distress ink mini och färgat in pappret i den storleken jag ville ha, jag har färgat utifrån och in i cirkelrörelser, ja från början är det ett helt vitt papper.
Man får hålla på tills man är nöjd för det finns inga rätt och inga fel.
  
 
 
När infärgningen torkat så börjar det roliga, då börjar man stämpla och det finns hur många olika Laviniastämplar som helst, jag valde på några så det får räcka med dom för man kan ju inte köpa varenda en.
Man stämplar i helsvart då blir det så här vackert, kolla bladrankan visst är den fin och man ska inte ala om älvorna, finast av dom alla. Stämplade på en text också även den från Lavinia.
 
 
 
Annan färgkombo
 
 
 
En rosa variant och en annan älva lika fin den tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 

Kommentera

Publiceras ej