70 år en dag att fira.....Har gjort ett beställningskort till en man som fyller 70. Det är alltid lika svårt att göra lite manliga kort det säger alla som håller på med detta och jag håller fullständigt med om det.
Nu firades dagen precis runt juldagarna och då tyckte jag det blev fint att blanda in lite silver i kortet, och ja jag blev nöjd och hoppas jubilaren blev det också.
 
 
Har använt denna diesuppsättning och blandar blått , vitt och silver samt några rhinstones i en gnistrande variant. Gjorde siffrorna i silverpapper och för första gången har jag använt mig av roxstamps nys sifferdies, helt kanon, bra storlek mm.
 
 
 
Det blev ett litet blomsterhörn med en silverbjällra också.
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 

Kommentera

Publiceras ej