Vill visa min kortställning som jag använde på julmarknaden. Ger en stor eloge till min ena son som har varit i snickartagen. Den är gjord av fyra rundstavar och två sidbrädor. Utaför sidbraädorna sitter det små spik rakt igenom för om man vill går den ta helt isär, kan vara bra om man ska packa in allt i bilen. Jag har köpt ett antal klämmor på nån scrapbooking webshop och de har bara legat här hemma men nu kom dom till användning ( ja , jag erkänner att jag köpte dom bara för att de var rosa). Man kan ju även använda sig av komposstgaller och klädnypor eller gamla fönster och sätta fast hönsnät, ja det finns mycket om man bara har fantasi.                       
                                                
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥

Kommentera

Publiceras ej