Har gjort åretspepparkakshus och Julby, vi brukar alltid göra detta och har gjort sen barnen varit riktigt små. Har dock lagt till kyrkan på senare år och samtidigt tagit bort mossan eftersom den oftast var fukrig och gjorde ett antal pepparkakshusras. Nu kör vi bara med huset, tomtarna, belysning och snön
Kyrkan får mig alltid att tänka på min älskade lilla mormor, exakt en sådan hade hon och den var det bästa jag visste och även den kunde spela. Detta är vad som finns precis innanför ytterdörren när man kommer in. Ganska mysigt            
                                                                                                                                                     

Årets hus är en aning förändrat om man tittar noggrant kanske det syns. Det är faktiskt inget pepparkakshus utan ett chokladhus och det luktar underbart.
Det var barnen som lyckades övertala mig och det var inte helt enkelt men till slut gick jag med på det. Är ganska nöjd med det ändå men det är inte helt säkert att det blir så nästa år.
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥

Kommentera

Publiceras ej