Här visar jag en rosa barnvagn, dom är fantastiskt roliga att göra. Ingen blir den andra lik fast det är samma mönster, dom är så pillriga att det är svårt att göra exakt.
Denna kommer att bli till dotterns lärare som fått en liten Ingrid. Har använt rosamönstrat papper och vanligt vitt till spetsdetaljerna samt rutigt för en rolig effekt i mitten av hjulen.
 
 
På täcket tog jag sammetsband i form av hjärtan och dem var självhäftande så det gick lätt, ett litet sidenband håller skötväskan på platsoch rosetten på sufletten är av samma band. Tyckte det blev fint med en nalle mitt fram.
 
 
 
För att göra det hela lite "exclusivt" använder man lite cellofan, absolut det finaste som finns. Allt blir så elegant i lite cellofan, Roligt att ge bort och roligt att få.
På baksidan fram under vagnen sitter givetvis min personliga stämpel.
 
 
 
Hoppas Ingrid blev glad, om inte nu så när hon blir lite större men hennes mamma blev jätteglad.
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA.

1 kommentarer

Anonym

07 Jul 2016 17:48

Så fin barnvagn. :) En massa pillrigt men alla detaljer sitter där de ska. Är det stansar eller har du gjort mallen själv? Delar du med dig av mallen i så fall? :)

Svar: Tack så mycket det finns mall på internet, sök scrapbooking barnvagn så kommer det upp en hel del. Så gjorde jag
Marie

Kommentera

Publiceras ej