Har pysslat ihop en liten barnvagn i ljusblått som ska passa till en liten kille. Det är ganska mycket arbete bakom och det är väldigt pillrigt. Man behöver en extra dos med tålamod. Dett är min tredje vagn som jag gör. Har gjort en i rosa och mörkblått tidigare och dom blev också jättesöta. 
 
 
På sufletten har jag klistrat lite vanlig spets fast det ska vara till en pojke, tycker att man kan ha lite gulligt när dom är nyfödda. Det sitter även en nallecharms mitt fram.
 
 
På sidan av sufetten har jag satt fast en annan metallcharms med en sidenrosett.
 
 
 
Har även gjort en liten skötväska so också går i samma färger, den får hänga på handtaget.


Har spetsat till det lite på täcket, en spets och en rosett o även där i samma färger. Såklart, det måste ju matcha

 
 
 
 

TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥

Kommentera

Publiceras ej