Har nu så smått börjat tillverka årets julkort. Jag gör lite varje dag när jag hinner och det är ju bäst att börja i tid. Har en vision om att vara med på julmarknaden här på orten och den går av stapeln på 1:a advent.
 
Börjar visa ett rött kort med en underbart fin stämpel. Här har jag använt en julröd kortbas och stämplat på en rund utstansad dies samt satt på lie Pearl och stickesglitter. 

 
 
Här kommer ett riktigt pepparkakskort.  Dem tre kända gubbarna. Gillar julkort i bruna toner för jag tycker det finns så mycket att sätta ihop. Här har jag stämlpat gubbarna och sedan färglagt och klippt ut dom. Satte till några beiga rosor och klippte till en vimpel/banner och stämplade texten på den. Ganska nöjd.

 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥

Kommentera

Publiceras ej