Har gjort ett kort till en underbar arbetskamrat som fyller år, hon gör lite kort själv oxå.
jag har andvänt mig av akvarellpapper 300 gr, det blir så tjockt och tjusigt ser nästan lite lyxigt ut.
Började med att färga in alla kanter med distesser , färg vintage photo den ärväldigt användbar och det är den jag andvänder mest.
 
 
Min arbetskamrat har många järn i elden bla körsång och vad passar bättre än noter, stansade ut ett hjärta av gammalt notpapper och som bas något bruntonigt papper.
 
 
Tog spets och lite jutvävsnöre och knöt en rosett samt beige pärlband och fäste fast samt en ängel som jag köpt för länge sedan och hittade i gömmorna.
 
 
Fäste oxå en grattistags som är gjord på akvarell och utskriven i datorn hjälp vad jag kan, förvånad själv faktiskt. hahaha.
 
 
Baksidan blev oxå pyntad som vanlit och måttet på kortet blev ett annat än det vanliga, riktigt kul och jag fick ett väldigt stort tack ifrån födelsedagsbarnet, det är roligt.
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥
 

Kommentera

Publiceras ej