Här har jag gjort ett kort i blått till ett nyfött barn, ja ni ser väl själva att det är till en liten pojke som ska heta Walter
Jag har vit kortbas och ett blåprickigt papper som bara visar kanten och där på har jag torrembossat det ljuvliga motivet eller rättare sagt texten, det står baby i alla olika varienter, fint och mycket effektfullt
 
 
Har stansat ut en rund fin dies runt motivet som är ett klippark, vilket är jag osäker på.
Den fina rosetten är en dies som jag nyligen införskaffat och hoppa den kommer att få vara med på flera alster.
 
 
Ljusblå rhinstone är ett måste samt lite blommor och bling som du ser på nästa bild. Hjärtat är utav glas och då har jag tagit en bit av pappret och limmat ihop, det blir lite som förstoringsglas, Vackert tycker jag.
 
 
 
Inuti har kortet fått lite stämplar och en utstansad tvättlina, Beställaren blev jättenöjd och då är jag nöjd.
 
 
 
 
 Min personliga stämpel och en utstansad nalle fick oxå vara med.
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN ÅTER
 

3 kommentarer

Rosa A/Scraprosa

08 Jul 2017 00:12

Jättefint kort och vilken snygg cirkeldie du använt! Kram Rosa

Åsa

08 Jul 2017 08:41

Supersött kort!!!!

Åsa

08 Jul 2017 08:41

Supersött kort!!!!

Kommentera

Publiceras ej