Ett vackert julkort i rött och grönt och förstås maja designs papper, dom är sååå fina och kraftiga i kvaliten.
Här har jag använt mig av en tomtebild från majas klippark och hörnen är utstansade med en liten "stjärtstans"som jag vet att en del kallar den, brukar bli fin effekt om man har papper i lager på lager.
En underbar bladbård får pryda kortet överst och även en röd pärla.
    
 
 
Häe ser du bladbården på nära håll, blis så fint när man stansat ut den och sen kör igenom med embossingmattan (prägling), så häftigt vad det kan göra mycket på utseendet.
 
 
Insidan har fått en liten utstansad platta för att kunna skriva nån liten julhälsning på , samt en liten sör klisterdekal som jag hittade bland gömmorna och det är inga små gömmor vi talar om, hahaha.
På bilden nedan är det två kort som syns, tänkte att jag skriver det för det ser lite konsigt ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej