Här målas det ordentligt, har lovat Alexandra att hjälpa henne att göra detta. Det ska bli BABBLARNA och det är något som mindre barn gillar har jag förstått.
Det är gjort på kapplastavar, 5 stycken till varje Babbla och sen är det bara att gå lös med färg. 
 
 
Jag har för säkerhetens skull målat lite försiktigt med blyerts först, man vill ju inte ha färgen där den inte ska vara så klart. Här har jag fäst ihop kapplarna med bred tejp på baksidan så att dom håller ihop under målandet.
 
 
Texten och konturerna har jag använt en svart penna, det var mycket lättare än med pensel
 
 
Här har vi dom, torra och klara. BOBBO, BIBBI, BABBA, DODDO, DIDDI och DADDA. Tyckte själv att dom blev jättebra fast jag var väldigt tveksam först. Dessa ska förmodligen användas på dagiset Hrm.. förskolan där Alexandra ska börja sin tjänst när examen är klar och då vill man ju att dom ska se lite proffsiga ut.,
Dom blev proffsiga- helt klart.
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej