Fick en beställning på ett bröllopskort  och hur det skulle se ut i färg och form fick jag helt fria händer till.

Jag valde att göra det i helt vitt, det blir så himla "exclusivt" på nåt sätt.
Jag använde helt släta cardstock och stansade ut en del olika dies(skärmallar) i min bästa maskin ever.
Jag rullade blommorna och satte även dit några bladswirls som också är stansade.
Lite vita Pearls är ju ett måste.
Det blev även lite text på som jag har stämplat med svart dyna och så även min personliga nyaste stämpel på sista sidan.
Beställaren blev jättenöjd och även jag.
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA

1 kommentarer

Åsa/asamia

15 Jun 2017 20:47

Ååååå vilket vackert kort! Älskar allt det vita.

Svar: Tusen tack. Ja vitt blir ju så fint
Marie

Kommentera

Publiceras ej