Ny teknik för mig igen och det måste man ju givetvis pröva.
Här tar man en postitlapp och formar till en måne, klistrar fast den där man vill ha den och sen färgar man in pappret med dem färger man vill ha, jag har tagit ljusare runt månen och mörkare i kanterna.
På det bergliknande har jag rivit av pappret i en båge och täckt över motivet och sedsn färgat in underdelen i mörkare ton. För er som håller på med detta är det nog inga problem att förstå men för er andra är det kanske värre och det är inte enkelt att förklara heller. Det är ju så mycket ord och termer men gör så gott det går.
 
 
 
När infärgningen var klar så lät jag korten ligga i några dagar tills mina stämplar kom med posten, ja nu har jag handlat igen.....
När man tittade på korten då så såg det inte klokt ut. Lite brunt , rosa , gult , orange och en stor måne. Vad ska det bli av detta tänkte jag men så kom posten äntligen......
 
 
Tog stämplarna och stämplade hej vilt och jag tycker att det blev jättefint nästan som magi
 
 
Ja jag blev jättenöjd och väldigt många tyckte att dom blev fina. Nytt för mig är det mått som jag gjorde dom i det blev 14.5x11.5 och sen satte jag motivet på akvarellpapper, det blir så himla lyxigt och vackert.
 
 
 
Ja vad säger man LIVE The LIFE you LOVE.........
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA.

Kommentera

Publiceras ej