Har gjort två julkort ett vitt och ett rött.
Har torrembossat det röda resp vita översta på kortbasen, snyggt med enfärgat rött eller bara vitt iblnd och just vitt har ju blivit väldigt inne att göra just i denna världen, helvita kort ja väldigt snyggt.
 
 
 Mönstret blir till så att man använder en embossingfolder och lägger papper emellan och sedan kör man den genom maskinen så blir det så här fint mönster. Jag är jätteglad att jag fick tag på den för den är såååå fin, köpte den utav någon på nätet som ville sälja. 
Bra att man kan köpa av varann för då kommer det ju till användning istället för att man sparar det hemma i lådorna.
Har tagit bilden från Maja Design nya julpapper 2016, kanonfina är dom.
 
 
 
 Lite vita pearls får vara med.
 
 
 
 
 
Och insidan ganska enkel, tycker det är fint att pryda insidan med nåt litet men so ialla fall går att skriva någonting på 
 
 
 
 
Här är också från Majas papper, dom är helt klart ledande när det gäller papper tycker jag, en fantastisk kvalite och dubbelsidiga. Ett 30x30 ark brukar kosta ca 15 kr men dom är fina och ett litet felklipp så är det kört, då blir det dyrt. 
Jag vet att många har Majas hemma och bara tittar på dom, det är just det som är det svåra att behöva klippa i nått så. Fint.
 
 
 
 
 
 En vit vacker variant med guld
 
 
 
 
Det vita kortets insida, enkelt men fint tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.
 

Kommentera

Publiceras ej