Julkort julkort julkort,,,, är så himla kul att göra, man kan variera i mängder och oftast blir alla lika fina.
Här har jag tagit en cafelattefärg till bas och sen har jag använt detta underbara papper som Annalena på Roxstamp har designat, åhhh det är så fint. Det fick bli två utstansade julgranskulor också med ett litet dushessband i samma ton. Kulorna är stansade med en liten vanlig helt rund dies med stitchsöm.
 
 
 
Insidan fick bli. Enkel och för en gång skull så skrev jag utan och stämpla, det enkla är oftast finast sägs det ju.
 
 
 
 
 
Ett annat papper från Roxstamps med lite wellpapp och sidenband, ja oxå fint tycker jag.
 
 
 
Insidan samma som föregående.
 
 
 
 
 
 
 
Här visar jag hur man kan pryda ett kort ganska enkelt men vackert.
 
 
 
Det sista för idag, ett med mörkbrun bas och även här Annalenas papper och sen har jag stämplat en vacker julstämpel och fäst med distanskuddar för att få lite höjd på kortet.
Ta en smal guldtråd och vira runt pappret som sitter på basen och så har jag fäst en bjällra på detta kortet.
Ja, jag blev visst nöjd med detta också.
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.

Kommentera

Publiceras ej