Här har jag testat en rund stor dies och tagit den till kortbasen, blev förvånansvärt bra vilket jag först inte trodde. Som vanligt nöjde jag mig inte med ett åt gången utan gjorde två stycken direkt.
Ett i klassiskt rött och det andra i. Ljusblå färg.
På det röda har jag stämplat motivet och sedan färglagt med Promakers pennor och glittrat in kanterna med Star dust som vanligt.
Det blå är gjort av en utstansad klipparksbit i rund form och sedan har jag stansat ut det vita översta snirkliga med en stans och då blev det så att motivet kom liksom under, fin effekt och även där Star dust glitterlim.
 
 
 
 
 
Målade motivet med Roxstamps god jul dies, ny för iår och alldeles underbar vacker.
 
 
 
 
 
Har glittrat på lite Stardust. Den är den jag använder allra mest.
 
 
 
Här är det blåa kortet.
 
 
 
Här har jag stämplat med en stämpel som Therese Liden skapat, åhhh såååå fin och sedan stansat ut den i en rektangulär dies med en söm längs kanterna.
 

Kommentera

Publiceras ej