Här visar jag fyra liknande kort på riktigt fint akvarellpapper. Det blir liksom väldigt elegant.
Har färgat in med Distress ink pad och sedan stämplat med en embossingdyna (genomskinlig stämpeldyna) och därefter hällt på embossingpulver.
Då fastnar det på stämpeltrycket och för att få det att sitta kvar så använder jag en embossingfön (ser ut som en hårfön fast mindre blås och mycket varmare). Nu använde jag vitt embossingpulver och jag blev jättenöjd med resultatet och har även fått väldigt possitiv kritik för dom, det är ju kul.
   
 
Här är det. I lila nyans med lila blommor och så den lilla älvan som jag har tryckt ut ifrån en silikonformt gjort av papperslera, då blir det så fint. Jag har använt Martha Stewarts papperslera, den tycker jag är bäst.
 
 
 
 
Här har det flugit på en fjäril också gjord av papperslera och dom är så lätta att dom väger ingenting och passar därför bra till dekorationer.
Har satt på lite matchande pearls och en rosett av vaxat bomullsnöre.
 
 
 Grön nyans, typiskt mig att när jag ska prova nåyy nytt så helt plötsligt sitter jag med tre, fyra och fler exemplar och Så blir det genast lite stressigt i huvudet, lär mig aldrig och bara göra ett itaget. Konstigt men så är det.
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA.

Kommentera

Publiceras ej