Har använt mig av enfärgad cardstock i turkosa ton och majas blommiga vackra papper i turkos och rosa. Har också stansat ut en bårddies från marianne design och fäst efter varandra,
Stansade sedan ut flags från cherry lynn och stämplade text på dom , det blir ganska effektfullt och man kan ta loss dom för dom sitter liksom i en ficka. Lite roligt och lite nytt.Tog även en grattisstämpel från slöjddetaljer, tycker den blev rätt maffig.             
                                  
 
Insidan tog jag en dies från spellbinders och skrev namn på, det finns tre sådana olika fina dies i samma förpackning,  bara att välja och vraka
 
 
 
 
Gjorde en "sedelficka" som jag fått iden utav Eivor Ovesson, så himla bra att kunna dela med sig olika ideer till varandra. Det fick oxå bli ett litet rim på insidan och baksidan blev det den vanliga vackra personliga stämpeln. Jag blev nöjd och hoppas att mottagaren blev det oxå. Detta är samma papper som det underbara albumet jag gjort som en del av er sett på facebook och det skulle till samma mottagare
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA 

Kommentera

Publiceras ej