Detta kort är i blåa nyanser fast jag tycker det syns dåligt, ser väldigt mörkt ut.
Har mellanblå bas med ljusblått emellan sen har jag färgat in vitt akvarellpapper i lite blått, väldigt enkelt man kan färga in hur som helst för det finns inga rätt eller fel.
 
När det torkat till så har jag tagit hjärlan i guld utav Peeloff som finns att köpa, ett väldigt enkelt sätt att få det snygg och det kräver inte så mycket jobb.
Har sedan limmat dit stenar med flat baksida och jag tog dom nyanserna som gick mest åt blått och jag tog alla i olika storlekar.
Där stenarna sitter är det liksom guldringar i olika storlekar så jag har passat in stenarna efter det.
Lite rhinstones i hörnet i blå färg och stämplade cirklar som jag har stansat ut i maskinen med en scalloped dies (vågig kant)och färgat in kanterna lite.
Dom båda cirklarna sitter fast med kuddar för att få lite höjd, det blir väldigt fint syns dock inte så tydligt här.
Enkelt kort men väldigt fint om man får säga det själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VARMT VÄLKOMMEN TILLBAKA.

Kommentera

Publiceras ej