Fick ett  beställningskort i blått till ett dop och då tyckte jag den lilla bambin passade alldeles utmärkt.
Har använt lite olika papper i blå toner och även olika dies ( stansmallar)  för att få dem dina kanterna på pappren. Jag tog även en flaggdies och stansade ut flagbannern men den fick bli i vitt, blev ett litet fint avbrott bland allt det andra blåa.
Den lilla bambin är en  dies från Marianne design och den är i 5 olika delar plus att ögonen och prickarna är för sig så 7 olika blir det totalt, stansa ut och limma ihop och så blir det så här fint.
På utidan har jag stämplat på " På DOPDAGEN" tyckte det blev fint fast den skulle kanske varit lite mer åt mitten och möjligen lite större men man tager vad man haver........
 
 
 
Då detta kort skulle ges bort ihop med en peng så jag valde att göra en "pengaficka" i mitten (Tack EIVOR för tipset) det blev så bra så det har jag använt till flera kort och pengarna sitter fast istället för att bara läggas i.
 
 
 
Bara att sätta fast pengarna i mitten och dom sitter fast där. Har också stämplat insidan med en passande vers och sen finns det ju plats om man vill skriva någon hälsning eller nåt annat.
 
 
 
Utsidan fick även en blomma i blått och grönt blad ihop med en swirl som jag gillar att jag köpte, mycket användbar.
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA
 

Kommentera

Publiceras ej