Jaaaaaaa !!!!!!!!!
Fick häromdagen ett meddelande ifrån Marit Pedersen som bor i Norge och hon undrade om hon fick "låna" mina foton på julgranskulorna som jag gjort för hon ville ha med det i en webbtidning som heter thepapercrafting.com under rubliken NORDLYSET  och jag svarade givetvis ja. Blev jätteglad för det, att få visa nåt som man gjort tyckte jag va jättekul.
Julgranskulorna är ju i plast och genomskinliga och kommer i två delar med en pappskiva emellan och det är den som man kan dekorera på fram och baksidan. En del har jag gjort lite enklare, med bara en bild och lite glitter och dom är lika fina som dom jag dekorerat lite mer avancerat, fast på sitt sätt.
Man knyter i ett snöre, jag har tagit silvertråd och sen knöt jag en rosett runt snöret och då använde jag vitt organzaband för det skimmrar så vackert.Jag har även gjort hjärtformade och de är lite mindre och även mindre runda som är ca 5 cm. Jag vill passa på och tacka Stina "Pysselstina" på Pysselskafferiet i Gånghester för att hon visade mig dessa fina julkulor, jag deltog i en julkulig pysselträff där en kväll och då var det julkulstema och vi hade det jättetrevligt. Jag har även köpt av fler av henne för att pyssla mig vidare och allt material till detta finns hos Pysselskafferiet
 
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥

1 kommentarer

Anonym

02 Jan 2016 12:02

Vad du kul. Du är så duktig Marie. Kram Carin H

Kommentera

Publiceras ej