Här har jag gjort ett antal julgranskulor, både runda och hjärtformade. De blev helt underbara och jag har gjort 15 stycken totalt men skulle vija ha till hela granen men det kommer ju flera jular får vi hoppas. 
En del av dem kan man faktiskt ha året om tycker jag, ialla fall de med änglarna. De skulle passa perfekt hos mig så det är inte helt säkert att de får flytta ner i jullåda och bo i källaren tills nästa år. Vi får se.


Det är ju så att de kommer tvådelade med en pappskiva i mitten och det är den som man dekorerar på både fram och baksidan. Ganska enkelt eller hur?
På en del av bilderna har jag satt små rosor och även glitter. Det ska vara mycket glitter tycker jag, det är fint.
När den är klar sätts den ihop och ett band knyts i och sen på bandet har jag dekorerat med en organzarosett. Det blir såååå fint.

   

       
 
 
TACK FÖR ATT JUST DU TITTADE IN OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA ♥
 

Kommentera

Publiceras ej